Merg mai departe...

Merg mai departe...


Visez ca toti oamenii..
Doresc ca toti oamenii...
Iubesc ca toti oamenii...
Sufar ca toti oamenii...
Sper ca toti oamenii...

Lacrimile mi se impreuneaza acum in barbie...
Sufletul imi e greu...

Nu tot ce ne dorim sau visam,
Poate deveni realitate...

Nu tot e cum am sperat..

Dar cred ca o sa fie candva..

Cred ca suferinta duce catre fericire..

Uneori ne inselam in privinta oamenilor..
Uneori ne inselam in privinta noastra...
Uneori ne indragostim cu iubirea...

Nimic nu e perfect!
Eu nu sunt perfecta!

Gresesc, greseste, gresim...

Dar tot iubesc, tot plang, tot rad...

Chiar daca acum doare...
Chiar daca acum nu vad un viitor..
Chiar daca nu vad fericire in fata..
Chiar daca mi se pare ca totul se naruie..
Chiar daca mi se pare ca m-am inselat...
Chiar daca mi se pare ca imi distruge sufletul ..
Chiar daca...

Merg mai departe!

No comments:

Post a Comment