Apus de Soare...


Razele dulci de apus... ce învăluie cerul în culoarea pasiunii...
Îmbrăţişarea caldă ce o simt....
Apus de Soare... sfârşitul unei file şi începutul alteia...
Amintiri cu lacrimi şi zâmbete ce curg de pe aceste file..
Graniţa dintre frumuseţile lumii, dintre cele două feţe ale ei:
Ziua cu Soarele şi cerul de un albastru senin
Şi
Noaptea cu Luna şi stelele..
Emană tandreţe şi senzualitate pentru simţurile mele..
Oferă dragoste şi atenţie pentru pielea mea..
Îmi atinge faţa cu un sărut pasional..
Mă cucereşte cu învăluirea dulce-amăruie a culorilor...
Pentru sufletul meu se transformă în Univers şi Utopie..
Îndrăgostită de un ideal... Apus de Soare..
Cea mai scumpă piatră pe care, ca femeie, aş vrea să o port în dreptul inimii ..
Apus de Soare.... poate fi privit de lumea întreagă..
Dar îmi aparţine...
Mă transformă... Mă face să fiu mai bună...
Apus de Soare... izvor de preţuiri...
Apus de Soare.. cufăr de cugetări..
Apus de Soare... lumina lui dăruieşte protecţie..
Liniştea ochilor mei...
Odihnă şi relaxare într-o lume în viteză...

Apus de Soare, iubirea vieţii mele!

No comments:

Post a Comment